Στόχος του Novo είναι η άμεση εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών. Εάν παρόλα αυτά ο χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Πιο συγκεκριμένα, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός του διαστήματος 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος/προϊόντων και από την ημέρα που κοινοποίησε την υπαναχώρηση έχει στη διάθεση του 14 ημέρες για να επιστρέψει το προϊόν. Επιπρόσθετα, ο καταναλωτής διαθέτει το δικαίωμα να ζητήσει την αναιτιολόγητη επιστροφή των χρημάτων του, χωρίς αυτή να υπόκειται σε περιορισμούς και να εκτελείται υπό προϋποθέσεις εφόσον δε γίνει αλλοίωση του προϊόντος.
Το κατάστημα Novo οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων εάν δε λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν, περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.
- Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το Novo τηλεφωνικώς ή και να στείλει e-mail στο [email protected].
Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι :
NOVO
ΒΙΚΕΛΑ 8
ΒΕΡΟΙΑ TK 59132
ΤΗΛ. 2331067300
Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ). Ο χρήστης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δε γίνεται δεκτό.
Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το ηλεκτρονικό κατάστημα Novo υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον χρήστη με 5 ευρώ ανεξαρτήτως ποσού. Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση της παραγγελίας του, το ποσό της επιστροφής πιστώνεται στην καρτέλα του σε μορφή credits* και μπορεί να τα εξαργυρώσει όποτε αυτός επιθυμεί.
*(1 credit = 1 ευρώ)
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, το ηλεκτρονικό κατάστημα Novo διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, το Novo θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος. Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.
ΕΣΩΡΟΥΧΑ
Αλλαγή ή επιστροφή σε εσώρουχα, δε γίνεται δεκτή, εκτός αν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν.
EΚΠΤΩΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
Τα προϊόντα τα οποία βρίσκονται σε έκπτωση μπορούν επιστραφούν και να αποσταλεί νέο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας εφόσον δεν έχουν υποστεί φθορά και μόνο κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα πωλήσεων στο mail ή τηλέφωνο που αναγράφονται παραπάνω. Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.